Facebook má několik miliard uživatelů. V červnu 2017 to byly 2 miliardy z celkových 7,5 miliard lidí na Zemi. Právě sami uživatelé se ve velké míře podílí na tom, co se na Facebooku vyskytuje. Nechybí ani obsah o vaření a pečení.
Facebook vznikl jako sociální síť pro univerzity. Původně tedy jenom pro tu Harvardskou, na níž Mark Zuckerberg studoval, když Facebook.com vytvořil. Postupně se rozšířil i na další vysoké školy, v Česku se jako první přidala Masarykova univerzita. V průběhu roku 2004 se na něj dostaly i firmy a jednotlivci. Dnes může na Facebook každý, komu už bylo 13 let a kdo má vlastní e-mail.
Na Facebooku najdete recepty i stránky cukrářských e-shopů
Dnes si na Facebooku každý najde něco, co ho zajímá. Milovníci vaření a pečení toho objeví spoustu. Na co se zaměřit?
Stránky e-shopů s potřebami na vaření a pečení
Firmy (ale i jednotlivci) si mohou na Facebooku vytvořit stránku, na které pak zveřejňují aktuální informace. Když dáte stránce „To se mi líbí“, uvidíte, jaké informace přidává. Jako první se tak dozvíte o nově naskladněném sortimentu či aktuálních akcích.
Skupiny plné receptů
Na Facebooku fungují také zájmové skupiny. Těch, co se soustředí na vaření či pečení, objevíte spoustu. Do skupiny se může přidat každý, obsah některých je veřejný, do jiných se podíváte až tehdy, když vám to vedoucí skupiny schválí. Ve skupinách si šikovné kuchařky i pekařky sdílí dobré recepty či tipy na levné kuchyňské a cukrářské potřeby.
Mít profil na Facebooku je dnes skoro nutnost
Recepty samozřejmě najdete i bez profilu na Facebooku, ale mnoho jiných věcí bez profilu na této sociální síti nevyřešíte. Dnes například ve velkém funguje jako komunikační platforma. Komunikujete přes něj se svými blízkými i s firmami. Díky Facebooku si také můžete udržovat přehled o aktuálním dění – záleží jen na vás, jaké stránky si označíte mezi oblíbené, protože právě od toho se odvíjí obsah vaší facebookové hlavní stránky.